+420 222 782 732
+420 777 888 088

Obchodní podmínky

Nabídka a dostupnost zboží

Do e-shopu je zařazena většina zboží prodávaného na naší kamenné prodejně, avšak nabídka sortimentu nabízeného na naší prodejně a na e-shopu BICI.CZ se může mírně lišit.

Zboží v e-shopu patří mezi stěžejní sortiment firmy AKCENT a je tedy většinou dostupné ihned nebo v krátké dodací lhůtě. Dostupnost je aktuálně vidět u položky zboží pod cenou:

- zelený text "Dostupné na prodejně a pro e-shop": zboží je k dispozici na naší prodejně a je možné ho ihned zakoupit osobně nebo poslat přes objednávku z e-shopu

- zelený text "Dostupné pro e-shop a sklad Praha": zboží máme skladem, ale není na naší prodejně. Zboží si můžete objednat buď k vyzvednutí na naší prodejnu nebo zaslání na vaši adresu (výdejnu). Dodání ze skladu na určené místo je cca 2-3 pracovní dny.

- fialový text: Zboží není dostupné na naší prodejně ani v našem skladu, text uvádí přibližný termín dodání od našeho dodavatele.

Chcete-li získat více přesnějších informací o právě nedostupném produktu, použijte fialové tlačítko "Ověření termínu dodání" pod dostupností produktu. Dotazy zpracovává náš pracovník a odpovídá obvykle nejpozději do následujícího pracovního dne. 

Nákup v e-shopu

Veškeré zde uvedené podmínky se týkají pouze zboží nakoupeného prostřednictvím nákupního košíku (formuláře) v tomto e-shopu BICI.CZ. Tyto obchodní podmínky se netýkají jakéhokoliv jiného způsobu nákupu od naší firmy než prostřednictvím nákupního košíku v našem e-shopu, tedy například osobním nákupem v naší kamenné prodejně.

Upozorňujeme, že nabídka zboží, ceny, slevy a různé akční nabídky se mohou lišit a mohou být záměrně odlišné pro e-shop a pro kamenné prodejny.

Pro nákup v e-shopu není nutná registrace. Zákazník zaregistrováním nebo objednáním zboží automaticky souhlasí s použitím osobních dat pouze pro vlastní potřeby firmy AKCENT, která zaručuje, že neposkytne data další osobě, vše v souladu s GDPR.

"Smluvní cena" – vyjednat slevu

Tento symbol vedle ceny se nachází pouze u vybraných produktů a slouží k vyjednání případné slevy nebo jiného bonusu, které vám náš prodejce individuálně nabídne kliknete-li na tuto ikonu (nabídku našeho prodejce by jste měli obdržet v pracovní dny nejpozději do 24 hodin!).Tento symbol akce používáme pouze u produktů kde je jako prodejní cena nastavena doporučená cena distributora, avšak naše firma u tohoto zboží umožňuje poskytnutí určité proměnlivé slevy nebo nějakého zboží jako BONUS dle aktuálního stavu zásob nebo aktuální nákupní ceny. 

Objednání a potvrzení

Po objednání zboží přes košík v e-shopu zákazník obdrží během několika minut automatický e-mailem s potvrzení přijetí objednávky a postup jejího vyřízení. Dostupné zboží je expedováno z našeho skladu do 24 hodin od potvrzení vyřízení objednávky naším pracovníkem.

Odběr zboží a doprava

Zboží objednané přes e-shop je možné po potvrzení prodejcem vyzvednout osobně na naší prodejně Po–Pá od 10.00 do 18.00 hodin. Zde je možné zboží zaplatit hotově nebo platební kartou! Zboží je také možné zaplatit předem na základě námi zaslané PRO FROMA faktury e-mailem.

Objednávky zboží do celkové částky 500,-Kč (bez dopravného) neposíláme na dobírku, je nutné objednávku vždy hradit předem bankovním převodem nebo on-line kartou při objednávce. 

V ostatních případech zboží zasíláme prostřednictvím přepravní firmy DPD, GLS, Čeká pošta nebo Zásilkovna po celé České republice a na Slovensko (pouze DPD, GLS a Zásilkovna).
Cena přepravy ČR : cena kompletní zásilky do 2.500,-Kč = od 79,-Kč do 169,-Kč, nad 2.500,-Kč doprava ZDARMA ! ( pouze u vypraných přepravců)

Objednávky zboží do celkové částky 500,-Kč (bez dopravného) neposíláme na dobírku, je nutné objednávku vždy hradit předem bankovním převodem nebo on-line kartou při objednávce. 

Cena přepravy Slovensko: Zvýhodněná cena přepravy na Slovensko při platbě PŘEVODEM (předem): cena kompletní zásilky do 10.000,-Kč pouze 259,-Kč nad 10.000,-Kč doprava ZDARMA!

OMLOUVÁME se, ale v současné době zboží na SLOVENSKO zasíláme pouze s platbou předem na základě proforma faktury, kterou vám zašleme ihned po objednání zboží. Je to z důvodu vyšších nákladů na přepravu, protože v poslední době se nám velké množství zásilek ze Slovenska vrací zpět z důvodu odmítnutí převzetí zboží zákazníkem od přepravní firmy při doručení bez udání důvodu! Náklady na dopravu na Slovensko a zpět pak musí hradit naše firma. Děkujeme za pochopení.  

 

Vrácení zboží a odstoupení od kupní smlouvy 

Ve lhůtě 14 dnů od zakoupení zboží má kupující nárok odstoupit od smlouvy a možnost vrácení nebo výměny zboží zakoupeného přes e-shop za jiné či vrácení 100% kupní ceny zboží. Lhůta 14 dnů se počítá ode dne převzetí zboží kupujícím (při zakoupení) do dne podání písemného odstoupení od smlouvy prodávajícímu (při vrácení) - nejlépe prostřednictvím formuláře viz. následující článek. Vrátit nelze zboží, které podléhá autorským zákonům (jako jsou knihy, noty, software, CD, DVD atd.). Zboží prosím vracejte ve 100% stavu bez zjevného opotřebení a známek použití, včetně nepoškozených originálních obalů a příslušenství. V případě, že zboží bude nést znaky používání a opotřebení nebo dokonce poškození či nekompletnosti, vyhrazujeme si právo (v souladu s Občanským zákoníkem) na odečtení přiměřené částky z prodejní ceny a vrácení o tuto poníženou částku méně zákazníkovi. V každém případě dojde-li k takovému postupu, bude zákazník o této skutečnosti předem informován prodejcem. Pokud se na zboží projeví jakákoliv závada, je nutné postupovat dle reklamačního řádu. Náklady vynaložené na dopravu od prodejce k zákazníkovi a zpět od zákazníka k prodejci si zákazník hradí na vlastní náklady bez nároku na náhradu prodejcem (dále dle Občanského zákoníku).

Nepřevzetí a odmítnutí převzetí zásilky

Pokud zákazník před doručením zásilky výslovně nezruší objednávku a neodstoupí od smlouvy, nejlépe písemně na e-mal: prodejna@bici.cz , budou mu účtované veškeré reálné náklady za přepravu zboží odmítnuté zásilky, které je povinen obratem uhradit. Náklady většinou zahrnují cenu přepravy k zákazníkovi a zpět k prodejci, tak jak je účtuje konkrétní přepravce.   

Postup při vrácení zboží zakoupeném prostřednictvím e-shopu:

– Kupující vyplní tento formulář „Vrácení zboží zakoupeného přes e-shop“ a odešle ho.
– Nejpozději do 48 hodin obdrží potvrzení s výzvou kdy a kam má vrácené zboží doručit (místo je většinou totožné s adresou prodejny – AKCENT hudební nástroje, Seifertova 69, Praha 3 – 130 00 , tel.: 777 888 408, e-mail: prodejna@bici.cz).
– Kupující doručí na vlastní náklady zboží osobně nebo zásilkovou službou včetně dokladu o nákupu na dohodnuté místo a v dohodnutém termínu. Zboží NEPOSÍLEJTE NA DOBÍRKU, jinak nebude přijato!
– Jakmile zboží obdržíme zpět, překontrolujeme jeho stav a funkčnost a vystavíme dobropis. Po obdržení podepsaného dobropisu zákazníkem bezodkladně převedeme platbu na bankovní účet zákazníka, v případě, že zboží bylo hrazeno platební kartou, platbu vracíme zpět na kartu. Pouze ve výjimečných případech a po předchozí dohodě vracíme peníze v hotovosti - neplatí pro objednávky hrazené platební kartou). Prodávající se zavazuje peníze na účet vrátit nejpozději do 10ti pracovních dnů (obvykle 3 pracovní dny).

Reklamace:

– Na veškeré zakoupené zboží se vztahuje záruka dle platného "Občanského zákoníku" (není-li výslovně uvedeno jinak tak délka záruky je 24 měsíců od dne převzetí zboží).
– Nedohodnou-li se strany výslovně jinak, reklamace se řídí dle platného "Občanského zákoníku" České republiky.

Postup při reklamaci:

V případě, že se u zboží zakoupeného přes náš e-shop objeví závada, u níž se domníváte, že se jedná o výrobní vadu nebo vadu materiálu podléhající záruce, vyplňte a odešlete prosím tento formulář "Reklamace zboží zakoupeného přes e-shop" .

– Do 48 hodin obdržíte e-mailem instrukce jak dále postupovat při reklamaci.
– Reklamace bude vyřízení v co nejkratší době, dovoluje-li to povaha vady a rozsah opravy.
– V případě uznání reklamace jako oprávněné, hradí náklady na doručení reklamovaného zboží zpět prodejce maximálně do výše standardního dopravného, které je aktuálně účtováno při prodeji v e-shopu (případně si po dohodě prodejce zajistí vlastní způsob přepravy od zákazníka). 
– V případě uznání reklamace hradí prodejce náklady na odeslání reklamovaného zboží zpět k zákazníkovi (po opravě nebo výměně za nové zboží). V případě zamítnutí reklamace jako neoprávněné hradí náklady zákazník.

 

*)

Veškeré zde uvedené obchodní podmínky se týkají běžného prodeje mezi prodávajícím a kupujícím v rámci České republiky řídící se dle Občanského zákoníku ČR. Podmínky se mohou lišit při prodeji do zahraničí (mimo ČR)

**) 

V současné době objednané zboží zasíláme pouze na území České republiky a Slovenska