+420 222 782 732
+420 777 888 088

Obchodní podmínky

EET :

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

Nabídka a dostupnost zboží:

Do e-shopu je zařazena pouze část zboží z naší kamenné prodejny, neobsahuje tedy zatím kompletní sortiment, který můžete nakoupit při osobní návštěvě.
Zboží v e-shopu patří mezi stěžejní sortiment firmy AKCENT a je tedy většinou dostupné, ale není to závazné. Chceteli se ujistit o dostupnosti konkrétního výrobku z naší nabídky použijte tlačítko dostupnosti na kartě zboží v e-shopu.
Po objednání zboží vás budeme nejpozději do 48 hodin informovat o případné nedostupnosti objednaného zboží nebo o dodání v pozdějším termínu. Nebudete-li v tomto termínu naším prodejcem kontaktování považujte vaší objednávku za kladně vyřízenou – zboží je nejspíše již na cestě k vám. 

Nákup v e-shopu:

Veškeré zde uvedené podmínky se týkají pouze zboží nakoupeného prostřednictvím nákupního košíku (formuláře) v tomto e-shopu www.bici.cz. Tyto podmínky se netýkají nákupu zboží nakoupeného od naší firmy jakýmkoliv jiným způsobem včetně osobního nákupu na naší prodejně.

Upozorňujeme, že nabídka zboží, ceny, slevy a různé akční nabídky se mohou lišit a mohou být odlišné pro e-shop a pro kamenné prodejny.

Pro nákup v e-shopu není nutná registrace. Zákazník zaregistrováním nebo objednáním zboží automaticky souhlasí s použitím osobních dat pouze pro vlastní potřeby firmy AKCENT, která zaručuje, že neposkytne data další osobě.

„Smluvní cena“ – vyjednat slevu

Tento symbol vedle ceny zboží slouží k vyjednání lepší ceny, slevy případně jiného zboží jako bonus, které vám náš prodejce individuálně nabídne kliknete-li na tuto ikonu (nabídku našeho prodejce by jste měli obdržet v pracovní dny nejpozději do 24 hodin!). Tato ikona je pouze u vybraného zboží, kde je jako prodejní cena nastavena doporučená cena distributora, avšak naše firma u tohoto zboží umožňuje poskytnutí určité proměnlivé slevy nebo nějakého zboží jako BONUS dle aktuálního stavu zásob nebo aktuální nákupní ceny. 

Objednání a potvrzení:

Po objednání zboží zákazník obdrží nejpozději do 24 hodin e-mailem potvrzení přijetí objednávky a postup jejího vyřízení. Dostupné zboží je expedováno z našeho skladu do 24 hodin od potvrzení objednávky.

Odběr zboží a doprava:

Zboží objednané přes e-shop je možné po potvrzení prodejcem vyzvednout osobně na naší prodejně Po–Pá od 10.00 do 18.00 hodin. Zde je možné zboží zaplatit hotově nebo platební kartou! Zboží je také možné zaplatit předem na základě námi zaslané faktury e-mailem.

V ostatních případech zboží zasíláme prostřednictvím přepravní firmy GEIS nebo Čeká pošta po celé České republice a na Slovensko (pouze GEIS).
Cena přepravy ČR : cena kompletní zásilky do 2.000,- Kč = od 90,-Kč do 130,- Kč, nad 2.000,- Kč doprava ZDARMA !

Cena přepravy Česká pošta = 130,-Kč při bezhotovostní platbě a 170,-Kč dodání s dobírkou. U zásilek nad 3.000,-Kč je doručení ZDARMA !

Cena přepravy Slovensko: Zvýhodněná cena přepravy na Slovensko při platbě PŘEVODEM (předem): cena kompletní zásilky do 5000,- Kč pouze 300,- Kč nad 5.000,- Kč doprava ZDARMA!

OMLOUVÁME se, ale v současné době zboží na SLOVENSKO zasíláme pouze s platbou předem na základě faktury, kterou vám zašleme ihned po objednání zboží. Je to z důvodu vyšších nákladů na přepravu, protože v poslední době se nám velké množství zásilek ze Slovenska vrací zpět z důvodu odmítnutí převzetí zboží zákazníkem od přepravní firmy při doručení bez udání důvodu! Náklady na dopravu na Slovensko a zpět pak musí hradit naše firma. Děkujeme za pochopení.  

 

Vrácení zboží:

Ve lhůtě 14 dnů má kupující možnost výměny zboží koupeného přes e-shop za jiné nebo vrácení 100 % uhrazené ceny zboží.
Lhůta 14 dnů se počítá ode dne převzetí zboží kupujícím (při zakoupení) do dne převzetí zboží prodávajícím (při vrácení).
Vrátit nelze zboží, které podléhá autorským zákonům (jako jsou knihy, noty, software, CD, DVD atd.).
Zboží prosím vracejte ve 100% stavu bez zjevného opotřebení a známek použití, včetně nepoškozených originálních obalů a příslušenství. V případě, že zboží bude nést znaky používání a opotřebení nebo dokonce poškození či nekompletnosti, vyhrazujeme si právo (v souladu s Občanským zákoníkem) na odečtení přiměřené částky z prodejní ceny a vrácení o tuto poníženou částku méně zákazníkovi. V každém případě dojde-li k takovému postupu, bude zákazník o této skutečnosti předem informován prodejcem.
Pokud se na zboží projeví jakákoliv závada, je nutné postupovat dle reklamačního řádu.
Náklady vynaložené na dopravu od prodejce k zákazníkovi a od zákazníka k prodejci se nevracejí – zákazník si je hradí na vlastní náklady.

Postup při vrácení zboží zakoupeném prostřednictvím e-shopu:

–Kupující vyplní tento formulář „Vrácení zboží zakoupeného přes e-shop“ a odešle ho.
– Nejpozději do 48 hodin obdrží potvrzení s výzvou kdy a kam má vrácené zboží doručit (místo je většinou totožné s adresou prodejny – Seifertova 69, Praha 3 – 130 00).
– Kupující doručí na vlastní náklady zboží osobně nebo zásilkovou službou včetně dokladu o nákupu na dohodnuté místo a v dohodnutém termínu. ZBOŽÍ NEPOSÍLEJTE na dobírku, jinak nebude přijato!
– Po obdržení zboží kupujícímu vystavíme dobropis, který po podepsání kupujícím a převzetí prodejcem bezodkladně proplatíme buď hotově na prodejně (po předchozí dohodě aby prodejce stačil zajistit hotovost ) nebo zasláním peněz na účet kupujícího. Prodávající se zavazuje peníze na účet vrátit nejpozději do 10ti pracovních dnů!

Reklamace:

– Na veškeré zakoupené zboží se vztahuje záruka dle platného „Občanského zákoníku“.
– Nedohodnou-li se strany výslovně jinak, reklamace se řídí dle platného „Občanského zákoníku“ České republiky.

Postup při reklamaci:

V případě, že se u zboží zakoupeného přes náš e-shop objeví závada, u níž se domníváte, že se jedná o výrobní vadu nebo vadu materiálu podléhající záruce, vyplňte a odešlete prosím tento formulář „Reklamace zboží zakoupeného přes e-shop“ .

– Do 48 hodin obdržíte e-mailem instrukce jak dále postupovat při reklamaci.
– Reklamace bude vyřízení v co nejkratší době dovoluje-li to povaha vady a rozsah opravy.
– Veškeré náklady na doručení reklamovaného zboží zpět k prodejci vždy hradí zákazník.
– Náklady na odeslání reklamovaného zboží od prodejce zpět k zákazníkovi hradí v případě uznání reklamace prodejce, v případě zamítnutí reklamace jako neoprávněné hradí náklady zákazník.

 

*)

Veškeré zde uvedené obchodní podmínky se týkají běžného prodeje mezi prodávajícím a kupujícím v rámci České republiky řídící se dle Občanského zákoníku ČR. Podmínky se mohou lišit při prodeji do zahraničí (mimo ČR).

 

 

 

 

 

 

 

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.