+420 222 782 732
+420 777 888 088

Reklamace

Postup při vrácení zboží zakoupeném prostřednictvím e-shopu během 14ti dní od doručení zákazníkovi :

–Kupující vyplní tento formulář „Vrácení zboží zakoupeného přes e-shop“ a odešle ho.
– Nejpozději do 48 hodin obdrží potvrzení s výzvou kdy a kam má vrácené zboží doručit (místo je většinou totožné s adresou prodejny – Seifertova 69, Praha 3 – 130 00).
– Kupující doručí na vlastní náklady zboží osobně nebo zásilkovou službou včetně dokladu o nákupu na dohodnuté místo a v dohodnutém termínu. ZBOŽÍ NEPOSÍLEJTE na dobírku, jinak nebude přijato!
– Po obdržení zboží kupujícímu vystavíme dobropis, který po podepsání kupujícím a převzetí prodejcem bezodkladně proplatíme buď hotově na prodejně (po předchozí dohodě aby prodejce stačil zajistit hotovost ) nebo zasláním peněz na účet kupujícího. Prodávající se zavazuje peníze na účet vrátit nejpozději do 10ti pracovních dnů!

Reklamace:

– Na veškeré zakoupené zboží se vztahuje záruka dle platného "Občanského zákoníku" (není-li výslovně uvedeno jinak tak délka záruky je 24 měsíců od dne převzetí zboží).

– Nedohodnou-li se strany výslovně jinak, reklamace se řídí dle platného "Občanského zákoníku" České republiky.

Postup při reklamaci zboží v záruce :

V případě, že se u zboží zakoupeného přes náš e-shop objeví závada, u níž se domníváte, že se jedná o výrobní vadu nebo vadu materiálu podléhající záruce, vyplňte a odešlete prosím tento formulář "Reklamace zboží zakoupeného přes e-shop" .

– Do 48 hodin obdržíte e-mailem instrukce jak dále postupovat při reklamaci.

– Reklamace bude vyřízení v co nejkratší době, dovoluje-li to povaha vady a rozsah opravy.

– V případě uznání reklamace jako oprávněné, hradí náklady na doručení reklamovaného zboží zpět prodejce maximálně do výše standardního dopravného, které je aktuálně účtováno při prodeji v e-shopu (případně si po dohodě prodejce zajistí vlastní způsob přepravy od zákazníka). 

– V případě uznání reklamace hradí prodejce náklady na odeslání reklamovaného zboží zpět k zákazníkovi (po opravě nebo výměně za nové zboží). V případě zamítnutí reklamace jako neoprávněné hradí náklady zákazník.

*)

Veškeré zde uvedené obchodní podmínky se týkají běžného prodeje mezi prodávajícím a kupujícím v rámci České republiky řídící se dle Občanského zákoníku ČR. Podmínky se mohou lišit při prodeji do zahraničí (mimo ČR).